• BIST 109.050
  • Altın 153,540
  • Dolar 3,8375
  • Euro 4,5051
  • Batman : 2 °C
  • Maçtan sonra kalp krizi geçiren öğretmen hayatını kaybetti
  • Aslan ve Hamidi taziyede buluştu
  • ‘Halkımız baskı politikasıyla ezilmek isteniyor’
  • Maçtan sonra kalp krizi geçiren öğretmen hayatını kaybetti
  • Aslan ve Hamidi taziyede buluştu
  • ‘Halkımız baskı politikasıyla ezilmek isteniyor’

Zaten kafam allak bullak

05.05.2015 16:31
Derya Titiz / Batman Haber Gazetesi

Derya Titiz / Batman Haber Gazetesi

Gecenin bir vakti, kırmızı koltuğuma bağdaş kurmuş içten içe onu bunu eleştir iken, kendimi kendime şikayet ederken buldum. Şaka değil tabi.

En ters, en çekilmez, huysuz, hırçın, aksi, inat bendim ve benden daha üstünü yoktu konu babında..

Üzgündüm. Ağlamamamı öğütledim ama nafile, zaten dolunay da var ve işte tam zamanı dedim. Telefon kablolu saçlarım bile yoktu. Hüngür dedim.

xxxx 

Önümdeki eleştirilenleri saçtım kucağıma ve başladım ayıklamaya. Yahu biride çıksın -derya seni sevmeyen bok yesin dese ,yemin ederim canını yerim. Ama nereeeede, övgü kim, övülmek kim, derya kim dimi. Bilinçaltına sızmış mübarek.

xxxx

Varsılların arasına karışıp ara sırada olsa zevkine izliyorum onları. Oo nasıl bir denyoluktur. Yürek yok lan onlarda. Bir kaybetme korkusu, bir marka yaklaşığı, bir hepsi benim paranoyası filan.. Savaştan kaçan sığınmacı çocukları geri gönderilecekler miş, eğer baş bakan yada olur da cumhuru reis olduklarında. Dünya onların mış ya! Zawallı akıl yoksunu, panik atak troller.. Bi taraflarım la gülüyor ve çok eğleniyorum.

Pek tabi ölümde düşünüyorlar. Her hafta chek up filan ekiştiriyorlar. Tonlarca para verip, organik çorap takılıveriyorlar. Her canlı gibi yeyip giyip vc’ye çıkıyorlar. Tatil planları yaparak kahrolasıca bir mayoya bin tl veriyor ardından kahrolsun diyorlar. Geçmiş olsun diliyorum..

Dünya acılar içinde kıvranıp inim inim inlerken hayata bir sıkı sarılmışlıklar, müdür fabrika ayarında her şeyi ben iyi bilir imler. Onları anlayabilmek için...... neyse...

Olan benim beyincik ile soğancığına oluyor. Ona, seyir halinde gülücükler, gülümsemeler, hayat güzel felsefeleri, canlılar kutsaldır ve sevilmeyi hak eder numaraları çekiyorum. takılıyoruz =)  

Şimdi bu eleştiri durumları daha bir kolay tabi, hızlı inter çağındayız. Çöreklen başına, al kucağına, avuçla ,suratına bir maske getir we başla saydırmaya.. Uydur dur.

Canının istediğini yaz, sok, ağlat, gülüm set, mutlu et, istersen kaldır yerden yere vur, gerin bi daha cak, salla, kahkahalar at, danslar yap kebap. Kebap demişken mangal sezonu da açılmış..

xxxx

Üzümün sapı, armudun çöpü diye diye telef olan ben, eee yetmeli bitmeli bu işkence diye isyan ettim. Kendi ikna odamın en kuytusuna sokuldum ve 1 karar aldım. Artık armudu çöpüyle, üzümü sapıyla yiyecektim  ..

Kimselere sat aşmıyorum vallahi. Ama gel gör, o koca koca adamlar ,kadınlar  ne yaptığını bilmekteler de yinede dürtüp dürtüp duruyorlar. -Amaaaaan dedim.Sana mı kalmış yani doğru bu diye direnip, diretip kavga çıkarmak.

Hem bahar geldi, mutlu alış veriş yapmalıydım.

Dağınıklığımı derledim ,topladım dürdüm kaldırdım. Canlarına sağlık diledim. O nedense çoğunun kıçına deve dikeni gibi batan, kişisel farkındalığımı da gözlerinin içine soka soka -Ne mutlu derya diyene dedim, sıyrıldım.

Hor görülen gariban manitalığıma yine laf sokup kaçacak olana eleştirilerimi yapacağım, inat değil mi. Öpüyorum =) 

 

Bu yazı toplam 1511 defa okunmuştur.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Ercan
08 Haziran 2015 Pazartesi 09:43
09:43
Ercan ÇAĞLAYAN bunu beğendi :):)
176.219.128.150
Yazarın Diğer Yazıları
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Batman Haber Gazete | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0-488 214 62 62 | Haber Yazılımı: CM Bilişim